Mig själv !

Nu hade jag tänkt att berätat lite om mej själv !

Jag heter Jennifer Nyberg och är 12 år , jag har egen ponny vid namn Victor (som ja kommer berätta om alldeles strax) , men jag rideräven på ridskola en dag i veckn egentligen 2 men den andra som är en hoppgrupp har inte börjat än. Jag rider på Tirk , tierpsryttarklubb  , där jag trivs jätte bra , skulle inte kunna sluta rida på ridskola faktiskt :)
Men jag bor i ett stort rött hus en bit utanför Uppsala med min mamma , pappa , lillebror , mina två hundar och min katt !
Sen har jag även en D-ponny som heter Wij-ster Victor han är från holland .
Victor (som vi kallar han) är 19 år men väldigt pigg för sin ålder , jag fick honom förra året i September.
Victor är en ponny som alltid ställer upp. Som ni kanske har listat ut är han Newforest.
Mitt och Victors största intresse är hoppning! Vi har precis kommit igång med lite pay and jump ungefär varannan helg , vi har varit ute en gång och kom felfri båda rundorna!
ska även ut den 11 och 24 sep också :)

Innan jag fick victor tävlade jag klubbhoppning på en C-ponny som heter Zigge , han är inte den som hoppar allt kan jag säga... Första gången hade jag inte ridit honom på länge och visste inte riktigt hur han fungera , så jag bara satt och åkte med det gick jätte bra fram till 4e hindret som var en oxer som blänkte jätte mycket och han tvärnita och jag flög rätt in i  hindret haha...!

Det var allt för nu kommer komma lite om mej då och då :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0